Parool:

Tupperwarest

Tupperware on oma nime saanud selle looja, keemik ja leiutaja Earl Silas Tupperi järgi, kes sündis 1907.aastal Ameerikas. Juba lapsena meeldis talle isa eeskuul tegeleda asjade väljamõtlemisega ja 10-aastaselt avastas et parim meetod talutoodangu müügiks on ukselt-uksele. Mehel oli kindel eesmärk teenida oma esimene miljon 30-ndaks eluaastaks. Pärast mitmete äride ebaõnnestumist sattus ta 1936 aastal tööle DuPont plastmassitehasesse, kuhu ta jäi küll vaid aastaks, aga mis oli tema edaspidises elus väga tähtsal kohal. Alustades oma äriga ajal, mis oli keeruline ja tooraine hankimine komplitseeritud läks kõigele vaatamata sõja ajal äri hästi. Plastmassi tootmine oli neljakümnendatel aastatel alles lapsekingades ja kommertsturg tänu plastmassi halvale reputatsioonile limiteeritud. Aga Tupper suutis seda kõike muuta, luues võimaluse plastmass puhastada kahjulikest jääkainetest ja luua see painduvaks, klaasjaks ja keskkonnasõbralikuks. Samuti luua värvipurgi kaanel põhinev veekindel ja tihe kaas. Toodete müügiga alustas ta esmalt kaupustes aga kukkus haledalt läbi. Kõigile oli selge et uus "kaas" vajas selgitust või demonstratsiooni.

1948.aastal kohtus Tupper Brownie Wise´ga tänu kellele sai TW toodete müük uue suuna ja tähenduse, ehk siis hakkasid toimuma koduesitlused. Wise nimetati firma (tolleaegse nimega Tupperware Home Parties) ase-presidendiks 1951a. ja seda positsiooni säilitas ta kuni 1958a., mil Tupper müüs firma Rexall 'ile 16 miljoni dollari eest. Tupperware edu tuleneb kombinatisoonist - geenius Earl Tupper, omalaadsest Yankee leiutajast ja ettevõtjast ning Brownie Wise 'ist, tarbijasõbralikust müüginaisest ja motivaatorist. Kui Tupper kehastas austust toote vastu, siis Wise pani rõhku müügi jõududele. Tema lemmiklauseks oli " Kui me koolitame inimesi, siis nemad arendavad äri". Ka pool sajandit hiljem jääb nende pärand tähtsaks osaks Tupperware jätkuvas edus.

Eestis alustas TW esimesena Baltimaades 1996.aasta sügisel. TW on otsemüügisüsteem ja tänu Skandinaavias ja Baltimaades tegutsevale 50 distribuutorile (maaletoojale) ning pea 14.000 tooteesitlejale on eesmärk et TW tooted leiavad tee igasse kodusse. Eestis on 2 distribuutorit ja ca 1200 tooteesitlejat ja ikka on veel peresid kus ei kasutata TW tooteid, kuna nad ei ole neist midagi kuulnud. Üle terve maailma tähendab sõna Tupperware kvaliteeti ja silmapaistvat klienditeenindust, mida peavad edasi andma kõik tooteesitlejad. Meie ühine eesmärk on viia edasi TW pärandit-ehk siis koduesitlust ja läbi selle suunata inimesi soetama endale köögitarbeid, mis muudavad nende elu kergemaks.

Meie eesmärk on - Tupperware Igasse Kodusse!



Copyright © Tupperware. All Rights Reserved.